perjantai 25. tammikuuta 2013

Noniin tutot, nyt vastataan tunteella!

Nonniin elikkä ensinnäkin tässä teille vähän tunnelmamusiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=C5X-K3RfZdo 
Aivan huippu biisi on kyseessä, kaikki vaan apajille kuuntelemaan!

HAASTE:
Mutta sitten asiaan. Elikkä meidän lukijamme Katru heitti meille blogissaan  http://katruuuu.blogspot.fi/ tämmöisen haasteen, joka kuuluu seuraavalla tavalla:

- Kiitä haastajaa
- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 uutta bloggaajaa

Kiitos siis Katrulle tästä, meidän mielestä tää on kiva idea ja mielellään toteutetaan tämä! Tätä meidän blogia kirjoittaa siis kolme tuttoa, niin päätettiin, että kaikki meistä kertoo erikseen faktansa ja vastaa kysymyksiin.

KYSYMYKSET:
1. Lempikaupat?
Muri: Ööh...katsotaanpas...kaikki ne missä myydään kynsilakkaa.
Muura: Prisma ja kirpparit (ps. en ole mummo).
Maura: Toinen käsi-kirppari.
2. Hajuvetesi?
Muri: Pistän nokkani aina miesten hajuvesiin, pakko sanoa että eräs diesel.
Muura: The Body Shopin semmonen mansikantuoksuinen, aaah.
Maura: Joku semmoinen mansikka myös.
3. Paras muisto?
Muri: Muistoja on monenlaisia...se kun olin tuttojen kanssa Tapolassa.ja päivät
Muuran kellarissa.2012 jouluni oli suattanan eepppinen myös, kotona vietin :3
Muura: Esimerkiksi monet viisikon muistot, kuten Norja, Tapola, kesäreissut yms.
Maura: Pakko vastata että samoja kuin nuo ylemmät.
4. Missä maissa olet käynyt?
Muri: Norja, ja se kyllikki jota kutsutaan vissiin ruotsiksi,
se olikin pikku pyrähdys.
Muura: Norja, Ruotsi ja pian Italia.
Maura: Ruotsi, Norja, Viro, Venäjä, Latvia, Britit, Saksa, Ranska, Sveitsi, Italia, Turkki, Kreikka ja Puola.
5. Lempibiisi tällä hetkellä?
Muri: Holy doly, are you coming on to me? En sano soossikkiani. Joulun alla kuuntelin
nonstoppina järjetön pakkaus biisiä vaikken suomalaisista biiseistä juuri innostu, ahmi sitä~
Muura: Adele - Skyfall
Maura: No esim. Järjetön rakkaus on todella cool...
6. Kuvaile itseäsi 5 adjektiivilla
Muri: Hento, Siniverinen, kuolevainen muriantiinus.+innostuvaa sorttia
(eiku hä onko se ees adjektiiveja, ajatukset pois~)
Muura: Pirttihirmu (aina tarvittaessa), tempperamenttinen, pelkuri, kiltti, höpö.
Maura: Sotanorsu, pelkuri, liian kiltti, nobody, tyhmä.
7. Menet ravintolaan, salaatti, pihvi, kanaa, vai keitto?
Muri: Meat, it's neat.
Muura: Kaikki käy koska olen kulinaristi.
Maura: Kana.
8. Jos et asuisi suomessa, missä haluaisit asua?
Muri: Maailma on kotini alappa siitä valitsemaan....MINULLA ON OIKEUS. Ehkä Australia.
Muura: Norjassa tai Sveitsissä.
Maura: Sveitsissä tai Ranskassa.
9. Talvi vai kesä?
Muri: Talvi pimeän takia..mutta toisaalta myös kesä, yöh valoa... xD molemmat kuitenkin.
Muura: Kumpikin on kivoja.
Maura: Kesä.
10. Latte vai cappuccino?
Muri: Wat did you say? what are those.
Muura: Syrjin molempia.
Maura: En oo koskaan maistanut kumpaakaan, mutta cappuccino kuulostaa hienostolta.
11. Uskotko että kaikki tapahtuu syystä?
Muri: Maybe baby.
Muura: Esim. viisikko on kohtalon oma, joten kyllä varmaan.
Maura: Luultavasti.


FAKTAT:
Muri:
1. Vaikkei ketään kiinnosta niin sup? Olen...en tiedä kuka olen..mutta et sinäkään.miten minä poloinen tähän maailmaan jou'uin.2. Olen vähän höperö jota pitää ymmärtää.
3. En kuulu hienostoon.
4. Vastuu on kamala asia....viekää se pois.D:
5. Seikkkailu on täydellistä, antaa lasten leikkiä.
6. Elämä on minusta ihanaa.
7. Rakastan kynsilakkaa x3
8. Ja marttausta, not big surprise.Olen siis katkera.
9. Whatcha doing? Olen kyylä toisinkuin Muura
10. Mitka asiat..haaveilen yhtä yksinkertaisesta maailmasta kuin oma pääni.
11. Sipsit ovat osa minua, mitkä tutot?

Muura:
1. Rakastan muonaa, etenkin heseä.
2. Olen todella huono käyttämään teknisiä laitteita.
3. Maura on minulle kaikki kaikessa<3333 t. Maura
4. Tykkään hiippailla yöllä metsässä.
5. Yö tuoksuu minun mielestä ihanalle.
6. En ole koskaan värjännyt hiuksiani kestovärillä.
7. Kävin kampaajalla viimeksi 11-vuotiaana.
8. Rakastan opetella biisejä ulkoa.
9. Olen vähän alle 160cm pitkä.
10. Rakastan villasukkia
11. Keitän ahman pyllynkarvoja päivälliseksi.

Maura:
1. Pelkään kemikaaleja yli kaiken.
2. Olen nurinkurinen.
3. Muura on idolini t. Muura
4. Olen addiktoitunut saunaan.
5. Minulla on amerikkalaiset jalkapalloilijan hartiat.
6. Tulen paikalle aina jäniksen selässä.
7. Olen martta ja marttyyri.
8. Kieliääneni on uniikki.
9. Haaskaan kaikki tavarani aina haaskalinnuille (Murille ja Muuralle).
10. Olin viime lukukaudella joka päivä koulussa.
11. Minulla on salaisia bisneksiä kyllikin kanssa.


Tässäpä tämä nyt oli. Kymmenen pistettä ja kyllikkimerkki teille jotka jaksoitte lukea tämän kaiken. Me ei nyt heitetä tätä haastetta etiäppäin, kun ei tiedetä oikein tyyppejä keille voisi. Esitelmällinen.

T. Muri, Muura & Maura

2 kommenttia:

  1. Apua, tää teijän bloginne on tosi sulonen! :-D Ja ootte ihania! Ite käyn nyt steinerlukiota ;-) Ps. kuuntelin ton biisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia ♥ Kiva että täällä on muitakin steineriläisiä :) Silakkabiisissä on sitä jotain!

      Poista